Странице

петак, 3. јул 2015.

Liebster award

Hallo Leute♥

Od kako je krenuo ovaj letnji raspust, meni se uglavnom divne stvari dešavaju. (Pu, pu, pomerite se sa mesta da me ne ureknemo) Jedna od tih divnih stvari je divna Isidora sa bloga HighHeelPoodle koja me je nominovala za Libster award. Isidora hvala ti još jednom! :*

Ako vas zanima šta je Libster award, to takođe možete pročitati u Isidorinom postu OVDE.

Pa da počnemo sa pitanjima. :)

1. Zašto si osnovala blog?

  • Moj san, od još pre par godina, je bio da osnujem YouTube kanal. Snimala sam videe i editovala i sve, ali nikada mi nisu bili dovoljno dobri.. Nikada nisam imala želju ikome da ih pokažem. Sama sebi nikada nisam bila dovoljno dobra i to je moj najveći probem i sada. Onda sam se setila kako sam u nekom časopisu pre par godina pročitala nešto o blogovima i počlela sam da se informišem. Odlučila sam da osnujem svoj blog. Gde niko ne mora da zna moje ime i prezime. Niti odakle sam. Niti kakve sam građe. Ni kakva mi je boja kose. Da jednostavno neko vidi samo moju ličnost. I ta-daa, eto mene ovde sa vama svima divnim ljudima.♥

2. Oksfordsice, visoke štikle ili papuče?

  • Oksfordsice mi se uopšte ne dopadaju, kao ni visoke štikle, tako da ostajem pri papučama. Ali nikako japanke!
Klik ovde za sliku oksfodsica.

3. Koji trend ne podnosiš?

  • Nije baš trend, ali neke odevne predmete baš ne volim. Mislim nije da ih ne podnosim, nemam ništa protiv da ih drugi ljudi nose, ali se meni jednostavno ne dopadaju. Na primer, gore pomenute oksfodsice, Ugg čizmice, baletanke i japanke... Sigurno ih ima još i nisu svi obuća, ali jednostavno ne mogu ničega više da se setim.

4. Ako bi bila životinja, koja bi bila i zašto?

  • Volela bih da budem delfin. Zašto? Zato što su delfini tako veseli, druželjubivi, veoma glasni, plivaju u dubinama okeana i mora, i ko zna možda se druže sa sirenama ^_^ (da, moja opsesija su sirene i ne zezam se. da ja imam skoro 16 godina.) . 

5. Koji je tvoj omiljeni modni brend?

  • Radnja u kojoj uglavnom najviše kupujem jeste C&A, pa bi to mogao da bude moj omiljeni "modni brend". Mada ne treba ni isključiti H&M, koji takođe mnogo volim. ^_^

6. Kako bi opisala sebe?

  • Veliki sanjar, filozof, knjiški moljac, osoba koja voli da nasmeje ljude

7. Ako je tvoja kuća u požaru koje modne stvari bi ponela sa sobom?

  • Da je moja kuća u požaru, modne stvari bi mi bile na kraj pameti... Obula bih nešto, neke papuče ili patike- da ne izgorim i ne izgrebem tabane u potpunosti, neku jaknu-da ne izgorim ruke i telo i možda neku maramu/ešarpu-da zaštitim lice i da se ne ugušim. Uglavnom, vidi se da sam predstavila neki ekstremni požar i preživljavanje. :D

8. Ako bi imala priliku da radiš u nekom magazinu, koji bi to bio?

  • Jeste da nije modni magazin ili tako nešto, volela bih da radim u redakciji časopisa Geo. Znam, znam... Pitate se da li ti uopšte imaš život pored škole i učenja, ali to je moj omiljeni časopis, koji nažalost ovde u Srbiji nije tako dobro "rasprostranjen" kao u Nemačkoj.
Ako ne znate šta je časopis Geo, klik OVDE.

9.  Kada bi mogla da budeš jedna od Kardašijan/Džener, koja bi bila?

  • Ne mogu baš da se odlučim između Kortni i Kloi, ali neka od njih dve, ako bih baš morala da biram. Meni je i ovako lepo. ☺

10. Omiljeno jelo?

  • Makaroni Karbonara, ali na moj način. ☺ (ako neko ima želju da vidi recept neka mi napiše u komentaru :) )

11. Da si osoba iz crtaća i imaš samo jedan autfit da nosiš uvek, kako bi izgledao?
  • Ja bih najverovatnije bila Vini Pu, ali ne bih nosila crveni krop top, nego neki koji je više bordo. ☺


Iiii ovo su bila sva pitanja, paaa da pređem na nominacije:

#A Be Creative





Pitanja ću ostaviti dole u komentaru, da bi nominovanim osobama bilo lakše da ih kopiraju. Nadam se da ćete se zabaviti odgovarajući na ova pitanja i obavezno mi ostavite link u komentaru kada završite. ♥♥♥

Kakve postove najviše volite da čitate? Znate gde su komentari, a ja bih volela da pročitam. :)

V.


18 коментара:

  1. 1. Zašto si osnovala blog?
    2. Oksfordsice, visoke štikle ili papuče?
    3. Koji trend ne podnosiš?
    4. Ako bi bila životinja, koja bi bila i zašto?
    5. Koji je tvoj omiljeni modni brend?
    6. Kako bi opisala sebe?
    7. Ako je tvoja kuća u požaru koje modne stvari bi ponela sa sobom?
    8. Ako bi imala priliku da radiš u nekom magazinu, koji bi to bio?
    9. Kada bi mogla da budeš jedna od Kardašijan/Džener, koja bi bila?
    10. Omiljeno jelo?
    11. Da si osoba iz crtaća i imaš samo jedan autfit da nosiš uvek, kako bi izgledao?

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno odlican post ! Skroz te podrzavam za YT i Blog. Na YT-u si mnogo vise ,,exposed" itd. , a na blogu te stvarno upoznaju onakakv kakav jesi. Hvala za nominaciju , ali nazalost sam vec uradio Liebster Award post , tako da cu ovde odgovoriti na pitanja ^.^

    1. Zašto si osnovala blog? - O. OsnovaO. Mislim equality ! xDD Pa , jednostavno volim da istrazujem nove stvari i stvarno sam zeleo da probijem stereotip (Barem u mom slucaju) da decaci trebaju da idu da igraju fudbal , hvataju .. ahem .. Jednostavno zelim da budem drugaciji. Vrlo Hipster.

    2. Oksfordsice, visoke štikle ili papuče? - Um.... Papuce xDD

    3. Koji trend ne podnosiš? - Uffff , na zivce mi se penje Swag. MRZIM GA.

    4. Ako bi bila životinja, koja bi bila i zašto? - Ptica : Zato sto uvek mogu da pobegnem.

    5. Koji je tvoj omiljeni modni brend? - Pa , najvise kupujem u Springfield-u , tako da , Hipster ? Ponovo.

    6. Kako bi opisala sebe? - Opisao. Poremeceno veliki sanjar , Ekstrovertan i Desnoglav (?) (Znate ono , leva hemisfera mozga je za brojke , nauku , a desna za umetnost , kreativnost ? Valjda je to to xD)

    7. Ako je tvoja kuća u požaru koje modne stvari bi ponela sa sobom? - Poneo. Kao sto si ti rekla u postu , bile bi mi na kraju pameti , ali bih sa sigurnoscu poneo slike i foto albume.

    8. Ako bi imala priliku da radiš u nekom magazinu, koji bi to bio? - Imao. ScreenFun . Hands down , no contest.

    9. Kada bi mogla da budeš jedna od Kardašijan/Džener, koja bi bila? - Kris Jenner naravno XD

    10. Omiljeno jelo? - Imam ih poovise..

    11. Da si osoba iz crtaća i imaš samo jedan autfit da nosiš uvek, kako bi izgledao? - Verovatno obicna majca i dzins ?

    Hvala ti opet za nominaciju :DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Treba da znaš kako mi je bilo drago kada sam videla da dečak piše blog. Oduševila sam se. :D Izvinjavam se na ženskom rodu u pitanjima. ♥ Uživala sam čitajući tvoje odgovor i nema na čemu. :)

      Избриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Odgovori su divni i vidi se da si bila u potpunosti iskrena dok si pisala svaki od njih. Mnogo mi se sviđa tvoj način razmišljanja.:))

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala na nominaciji aww, sto pre radim tag. Odgovori su super, 10 je definitivno moj haha. ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Jako dobar tag. :D
    Tvoji odgovori su bas zanimljivi i saznala sam nesto vise o tebi preko njih. ♥

    http://paintmepinkyeah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Kao prvo želim da ti se puuuuuno zahvalim na nominaciji! Do sada me niko nije nominovao, i puno mi znači, hvala ti! A kao drugo - odličan post! :D Stvarno imaš originalne odgovore, a mnogo smo slične, mogu ti reći. Na primjer ni ja ne volim oksfordice, omiljene su mi h&m i C&A (naravno ima tu još par njih, ali ove dvije najomiljenije :D) itd. Uglavnom uradiću tag sigurno! :**
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, ti to i zaslužiješ. ♥ Hvala ti, baš mi je drago da smo slične. Jedva čekam da pročitam tvoje odgovore. ^_^

      Избриши
  8. Hvala ti puno na nominaciji ! Da nije bilo milice Racic ne bi mi znala da si me nominovala ! ♥

    Novi post ----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu! Ostavila sam ti komentar na jednom postu, kada sam ovaj objavila, ali ne znam da li si videla. :)

      Избриши
  9. Odlican tag. :*
    Tvoji odgovori su jakoo zanimljivi
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/blog-post.html

    ОдговориИзбриши
  10. Hello from Spain: I just discovered your blog and I love the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: all4barbie.blogspot.com If you want we kept in touch. I already made me a follower of your blog.

    ОдговориИзбриши