Странице

недеља, 25. октобар 2015.

Ako želiš da te drugi prihvate, moraš prvo da prihvatiš sebe.

Hallo Leute♥


Već mnogo puta mi se desilo da slušam komantare moji drugarica na račun svojih izgleda. I svaki put bivala sam sve tužnija i tužnija što čujem tako nešto. "Pogledaj kolika mi je butina! Izgleda kao dve tvoje!", "Samo vidi koliko mi je ružna kosa.. Ma cela sam gadna!", " A pogledaj tek mene, ravna sam kao daska..." i tako dalje, i tako dalje... Da sam nastavila sa ovim nabrajanjem, mislim da bi post bio beskonačno dugačak... A zašto? Zašto svi mislimo da na nama nešto ne valja? Jer neko drugi to ima "lepše i bolje" nego mi? Zašto nas to sputava u svakodnevnom životu?
 *Na primer, poznajem devojku koja zbog nekih komentara koje je dobila (od ljubomornih osoba) prestala da nosi odeću koju je ranije obožavala. Samo da bi se uklopila*. Zašto svi u tolikoj meri zavisimo od ružnog i hladnog sveta oko nas? Šta nas je dovelo do toga da prestanemo da radimo ono što želimo i volimo?
Uglavnom, postoje dva glavna slučaja.  Ili nas je neko mnogo povredio svojim mišljenjem ili smo sami stekli osećaj da je to nešto loše, ili da smo mi sami loši, sve zbog naše okoline.
Jedini savet koji imam svima da nam dam jeste da smo svi posebne individue, ne postoje dva potpuno ista bića, nismo svi isti, niti ćemo ikada biti. Niti trebamo biti. Zašto svi želimo da izgledamo slično? Zar ne bi melodija bila dosadna da se sastoji iz ponavljanja jednog istog tona?
"Pogledaj kolika mi je butina! Izgleda kao dve tvoje!" Možda je osoba sa kojom se upoređujemo niža od nas ili ima potpuno drugačiju građu. Možda ta osoba želi da ima malo punije noge i veće obline. Možda joj se dopadaju takve kakve jesu. Možda smatra da su podjednako lepe kao i njene. A možda i ne.

"Samo vidi koliko mi je ružna kosa.. Ma cela sam gadna!" Iako se tebi čini da ta "lopta" ili "griva" izgleda užasno. Tvoju kosu koju ti ne voliš, verovatno zbog šašavo raspoređenih loknica, mnogi ljudi obožavaju. Plus kosa ne čini tvoju predivnu ličnost.  A možda i ne. (odnosi se na mišljenje drugih ljudi)
" A pogledaj tek mene, ravna sam kao daska..." Zašto bi to uopšte bilo bitno? Postoji toliko devojaka koje žele da izgledaju tako, da se ne muče mnogo sa velikim teretom. A možda i ne.
Uvek će biti neko kome se neće svideti ono što vi jeste ili ono što vi radite. Morate se pomiriti sa tom činjenicom. Ni vama se ne dopada baš svaka osoba, zar ne? Ali u tome i jeste stvar. Da se svi svima dopadamo i da smo svi u potpunosti isti, kako bi smo našli našu takozvanu srodnu dušu ili mali krug prijatelja sa istim interesovanjima? Ceo svet se zasniva na različitosti. Različitost je lepa. Kao i ti, predivna osobo, koja čitaš ovaj post. 
Stvarno bih želela da pročitam vaša mišljenja o ovoj temi, kao i vaše nesigurnosti i šta radite kako biste ih pobedili, tako da osećajte se potpuno slobodno da ih ostavite u komentarima dole.♥
V.

I upamtite:




21 коментар:

  1. Suuper ti je post,bas na razmisljanje potice i drago mi ke da nisam jedina koja tako razmislja o svemu ovome! Slazem se u potpunosti sa svime sto si rekla,i bas mi se svidaju ove slikice,presuper su :)

    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka cast! Svakim tvojim postom, ja sve vise i vise shvatam koliko si ti dobra blogerka. Jednog dana zaista mogu da te zamislim u ulozi psihologa.♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, pa hvala ti puuuuunooo!♥♥♥ Haha, to je jedno od zanimanja između kojih se dvoumim.☺

      Избриши
  3. Ti mene svakim svojim postom oduševiš, a moram priznati, da ti je ovo jedan od najboljih postova! Znam puno devojčica koje ne vole i ne cene svoje JA, a ti si odlično objasnila da se NE moraju i NE trebaju stapati sa masom. Sve smo mi prelepe za sebe, zbog sebe i ni zbog koga drugog. Ali svaka čast, svakako! :-)♥

    http://dea-dilettante.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post! Meni se jako dopada način na koji ti pišeš i razmišljaš (isto kao i Emmin), i stalno uživam i pronalazim se u tvojim postovima. Svaka čast, zaista! Ništa više ne bih imala da dodam, osim da si fenomenalna i uvijek ostaviš predivne komentare na mom blogu. ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuuuno Amina, na ovakvom divnom komentaru i kompimentima!♥♥ Zato što ih ti zaslužuješ.☺

      Избриши
  6. Odlican post!!!!
    Slazem se sa tobom!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post,sviđa mi se način na koji razmišljaš :D♥

    ОдговориИзбриши
  8. OMG znam ! Kako neko može da ude toliko kritički nastrojen prema svom telu (kao ja) i kako ne može da prihvati sebe (KAO JA) ? To mi stvarno nije jasno.

    Šala na stranu , odličan post ! U smart. u smart. Samo kada bi tako razmišljala većina ljudi a ne samo 0,1% populacije...

    PS : Novi post (kako mi je bilo na Balkan Tube Festu) : http://ilordogaming.blogspot.rs/2015/10/sinak-ruke-mi-se-tresu-balkan-tube-fest.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aww, tnx! Da, znam, bilo bi veoma lepo... Ali šta je, tu je, možda se stvari jednog dana i promene. (optimizam na nivou :D)

      Избриши
  9. Draga, super post. Sasvim se slazem sa tobom. Nominovala sam te za Black Wolf Award.

    http://svetjednedevojcice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Great post!!!
    Would you like to follow each other with GFC? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши