Странице

недеља, 08. новембар 2015.

Favoriti oktobra♫♣

Hallo Leute♥

Još uvek ne mogu da prestanem da mislim o činjenici da nova godina dolazi za manje od 60 dana. Nekako mi je ova, 2015. godina, baš proletela. Kako je godina brzo letela, tako su i sati, dani, meseci, pa smo došli i do kraja oktobra.
Ne znam zašto, ali ovaj mesec mi se učinio zanimljivim, što se tiče favorita, pa sam odlučila da vam ih pokažem.☺

ALVERDE SMOOTHING LIPSTICK

Ovo je jedini ruž koji posedujem, a da sam ga zapravo koristila. Verovatno zbog neutralnosti boje. Ovaj ruž mi se podebno dopao zbog toga što je 2u1, Farbe&Pflege tj. boja i nega. Usne budu mekane kao kada nanesem obično labelo i dugo traje na usnama. Plus ima još jednu prednost zbog koje mi je omiljen, a to jeste miris. Miris ovog karmina nije onaj tipičan karmin miris, mene podseća na neke bombone.☺U nijansi Soft Biscuit (20) je.
MALENA LAK ZA NOKTE

Pošto je jesnje doba, obožavam da nosim bordo i ljubičast nijanse, a to je upravo ono što ovaj lak ima. Jako se lepo nanosi, ali meni na noktima ne traje baš dugo, verovatno zbog opsesivnog pranja ruku. Kada se nanese u jednom sloju više ima ljubičastu boju, dok kada se nanesu dva dobija se predivna bordo nijansa. U nijansi 27 je.
ALL IN ONE SKIN PERFECTION-BIOTEN CC KREMA

Dugo sam birala odgovarajuću kremu za lice i kada sam naišla na ovu Bioten želela sam da je probam, pošto mi ostale marke baš i ne odgovaraju. I to je bilo to. Naša ljubav je započela. Šalu na stranu, ova krema mi je genijalna. Pogotovo kada sam prva smena. Vrati mi deo života koji je nastavio da spava. Preporučujem je svima.☺ I da, miris je takođe predivan.
MINĐUŠE

Početkom školske godine sama sam sebi zadala izazov-da nosim minđuše svaki dan. Zapravo mi i uspeva. Tako sam i otkrila ove predivne minđušice, koje su se dugo krile na dnu kutije sa nakitom.
DŽEMPERI

Džemperi su ovog meseca bili moj najčešći izbor, što se oblačenja tiče. Kao što sam spomenula u prošlom postu, imam osećaj da mi nekako predaju ljubav grejući me. Ovaj crno-sivi sam najčešće nosila, pošto je jedan od najširih koje imam i veoma je udoban.
    ČAJEVI
    Kada sam već kod grejanja, tu mi je dosta pomagalo i moje omiljeno piće-čaj. Čajeve pijem stalno, bez obzira na godišnje doba, a ovaj me svojim mirisom i ukusom podseća na letnje večeri i žurke na plaži..♪ Ima aromu vanile i raznog voća i cveća.
ČOKOLADA

Naravno, ni jedan mesec ne može da prođe bez hrane. Imala sam ogromu želju za slatkišima i svoju utehu sam pronašla u ovoj preukusnoj tamnoj Nestle čokoladi. 
ENTERTAINMENT

Ovaj mesec je bio veoma ispunjen školskim aktivnostima i obavezama, tako da nisam imala puno vremena za druge stvari. Naravno, četvrtkom uveče sam uvek odvajala vreme za novu seriju koju sam počela da pratim-Chasing life. Takođe sam vreme malih odmora u školi provodila sa društvog gledajući inserte iz serije "Andrija i Anđelka ", za koju ste, verujem, svi čuli.☺Što se tiče muzike koju sam slušala, možete je pogledati u jednom od mojih prošlih postova KLIK.  

 

Nadam se da vas nisam u potpunosti ugušila i udavila ovim postom. Ako koristite neke od ovih proizvoda ili ako ste čuli ili gledali za neke od stvari koje sam ispisala, ostavite mi u komentaru vaše mišljenje o njima.♥ I prihvatite moje iskreno izvinjenje što se tiče izgleda posta, nešto se desilo sa slovima i trudim se da u što skorijem vremenu to ispravim.☺
V.




36 коментара:

  1. Odličan post,lak je prelep! :)



    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Imam lak Malena u 2 nijanse i prelepi su! Ovaj nisam videla, ali kad budem išla do drogerije pogledaću sigurno :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post! Malena lakovi su odlični, a cijena im je smiješna. :)

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post :)
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako hoces uclani se uzvracam
    vannja9.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post <3 Mindjuse i dzemper su preslatki :)
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Aa predivan post,slike su ti baš super*-*
    Ovaj ruž mi se baš baš sviđa!♥

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post,jako mi se dopadaju svi tvoji favoriti.Karmin cu sigurno probati.

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Drago mi je da ti se dopadaju i mislim da se nećeš razočarati karminom ako ga probaš.☺

      Избриши
  8. Lak je savršen, pravi jesenji! Videla sam jedan sličan u Essence kolekciji i baš sam se premišljala da li da ga kupim, ali na kraju nisam. :( Sad se kajem.
    Andrija i Anđelka - odlična serija! :D Uvek se slatko ismejem kad ih gledam. Fantastični su. :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, slažem se, ali ne brini sigurno ćeš naći još neki u lepoj nijansi.☺ I ja ih obožavam!

      Избриши
  9. Odlični favoriti , moram da probam par stvari :**
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ,značilo bi mi ,i ja ću na tvoj takođe ♥
    http://smizlica11.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Jako mi se dopada ovaj post. Malena lak za nokte mi deluje baš zanimljivo pogotovo zbog boje koja je u totalnom jesenjem fazonu. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Svidjaju mi se favoriti. :) Aww zaljubljena sma u dzemper! Tako je slaslasladakkk! :*

    ОдговориИзбриши
  12. Super post. Baš mi se svidja tvoj način pisanja. Zamolila bih te da ako hoćeš posetiti, učlaniti se i komentarisati na mom blogu. To bi mi jako značilo. Hvala unapred.

    http://emilittleworld.blogspot.com/2015/11/q-and-odgovori-part-1.html

    ОдговориИзбриши
  13. Favoriti su odlicni ! Volim prirodne i neutralne boje kako senki,tako i karmina. Probacu da nadjem takav karmin. Boja laka je takodje savrsena i ja volim takve,jarke boje.


    Novi post - alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odlicni su favoriti! Boje laka i karmina su prekrasne, soo fall. ♥

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican post! Favoriti su super,boja laka je savrsena! <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Izgleda da se većina ljudi zaljubila u boju laka.☺

      Избриши
  16. Predivan post, stranica, tvoj način pisanja sve sve ❤
    anastazijaiemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши