Странице

уторак, 31. јануар 2017.

Januar kroz slike

Nema boljeg načina da se jedan mesec završi, nego da se napravi rekapitulacija svih događaja tog meseca. Januar je za mene bio jedan lep mesec, sa dosta uživanja i malo učenja. Po jutru se dan poznaje, a kako je januar jutro svake nove godine, čini mi se da će mi 2017. ostati u lepom sećanju. Ipak, videćemo😊
Mraz u Bratislavi
Slovačko narodno pozoriše, Bratislava

Dvorac Šunbrun (ne ŠEnbrun ;) ), Beč
Pogled sa Dunavskog tornja, Beč
Riesenrad, Prater, Beč
Prater, Beč
Fruška gora
Fizika prolazi samo uz kafu
Sunce se nakon par nedelja napokon pojavilo, poslednjeg dana januara
Fruška gora je zaista predivna za zimske šetnje
Počela su i prva ispitivanja...
The best study buddy

12 коментара:

  1. Aaaaa fotke su taako savršene ❤❤!Vidi se da ti je januar divno prošao ❤❤!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Uh, opet savršene fotke koje ja obožavam da gledam. Po svemu ovome, imala si vrlo zanimljiv mjesec, putovanja i sve to. Uživala sam gledajući. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Ajme, fantastične fotke! Uživala sam, predivne, pogotovo ove s Praterom, predobro!☺♥

    ОдговориИзбриши
  4. Savrsene fotografije, ne odustaj od fotografije nikada, jer stvarno imas talenta.Oboavam tvoj blog.♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  5. Joooj, fotografije su fantastične, pravi melem za oči!! Vidim da ti je januar bio ispunjen putovanjima, ne sumnjam da si se odlično provela :))

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam ovu tvoju rubriku, bas nekako uvek u meni unese inspiraciju i neki lep osecaj, ne znam kako bih to objasnila haha :D Slike su bozanstvene, bas si me ocarala *__* A sto se fizike i kafe tice, apsolutno se slazem :D Deluje mi kao da si uzivala u januaru sto je stvarno divno <333 Sve povale za tebe draga :)

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepe slike.Izgleda da si se baš lepo provela ovog januara! ;)

    http://patheticblonde.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Višnja draga, predivne fotografije. Vrlo originalne i profesionalne.
    Oduševljena sam.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepe slike. Mada,iskreno,fiziku nikada nisam volela,pa mi je malo pokvarilo dozivljaj,ali ovako post je stvarno sjajan. :)

    The Boho Diary

    ОдговориИзбриши
  10. Slike su super, zaista se vidi da se trudis <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши