Странице

четвртак, 26. јануар 2017.

Nega kožne obuće tokom zime

Kako je našoj koži potrebna nega, tako je i koži naših cipela potrebna. Pogotovo zimi, kada ulice postaju zatrpane snegom, a zatim i solju i tako nastaje smesa koja je zaslužna za uništavanje naše obuće - bljuzgavica. Ipak, uz odgovarajuću negu, koja je zaista jednostavna, sve naše lepe čizmice će biti spremne i za sledeću sezonu.
Pre (desno) i posle (levo)
Ovo su saveti za glatku, neprevrnutu kožu.
1. Vlažnom krpom prebrišite cipelu, a zatim i đon. Isperite krpu i prebrišite i drugu. Dok budete brisali drugu cipelu, prva će se osušiti i videćete da li ste neki deo slučajno preskočili. Ako jeste, isperite krpu i ponovo prebrišite.
2. Kada su se cipele osušile, vreme je za negu. Ja koristim bezbojnu kremu sa slike ispod, iako neki preferiraju korišćenje crne kreme za crnu obuću. Meni se ova posebno dopada zbog načina nanošenja. Kada je kupite u pakovanju dobijate i sunđerčić koji služi za utapkavanje kreme, što je po meni mnogo bolje od četke. Cena joj je oko 100 dinara.
I to bi bilo to! Sada vam ostaje samo da ih ostavite da upiju kremu i da ih odložite na njihovo mesto. Ja ih čuvam u kutiji.
Moj savet vam je da brišete cipele na kraju svakog dana - tako će vas uvek čekati spremne za polazak! ☺

V.
 E-mail: compliment.my.brain@gmail.com
Instagram: @princesskrofnica
Facebook:  Pametno dete


14 коментара:

  1. Odlican savjet, rijetko tko pise ovakve postove ali trebali bi jer su stvarno korisni :) hvala sto si podjelila. :*

    http://beseenbepopular.com

    ОдговориИзбриши
  2. Pa izgledaju kao nove, ovi savjeti su zaista odlični, samo kod mene čizme nisu kožne, već je nakakav skroz čudan materijal, pa se jako teško čiste, i baš zbog toga ću idući put kupiti kožne, jer se lakše čiste, a i ima jako lijepih

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preporučila bih ti da sledeći put uzmeš kožne-lakše se neguju i više prijaju našim stopalima.☺

      Избриши
  3. Zaista odliči saveti! :) S obzirom na to da zimi većim delom nosim kožnu obuću, ovaj post mi je došao kao poručen. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post draga,odista jako koristan <33!I ja imam veelikih problema sa bljuzgavicom tako da mi je ovo doslo ko poruceno <3!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super je post, ali ja nisam baš bila obaviještena o njezi obuće, tako da sad moram kupiti druge...

    Aminique

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će ti ovi saveti pomoći pri održavanju novih.☺

      Избриши
  6. Post je oroginalan i jako mu se dopadaju saveti, koristice! :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. Višnja draga, odličan post! Ja sam neko ko vrlo brine o obući tako da sam uživala u potpunosti u ovom postu! Jako zanimljivu rutinu imaš, ako bih mogla tako da je nazovem, dopada mi se.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши